Checklist Hosting: Drie belangrijke aandachtspunten

Checklist Hosting: Drie belangrijke aandachtspunten

Meer kwaliteit, minder IT budget maar sneller mee kunnen bewegen met de technische ontwikkelingen die elkaar rap opvolgen. Om bij te blijven, kiezen steeds meer organisaties ervoor om applicaties in een extern datacenter onder te brengen.

Hosting

Dat heet Hosting: Het hosten van software of applicaties op een server. De applicaties worden gehost door een verkoper of dienstverlener die de applicaties vervolgens via het internet beschikbaar stelt aan de klant. De aanbieder heeft de controle over de applicaties, maar de klant kan in veel gevallen wel de applicatie configureren en functioneel beheren.

Aandachtspunten

Hoe blijf je continu dezelfde kwaliteit bieden met minder IT budget? Hoe kun je mee bewegen met de technische ontwikkelingen die elkaar in rap tempo opvolgen?

Om bij te blijven, kiezen steeds meer organisaties ervoor, om zelf of door de leverancier, de applicaties in een extern datacenter onder te brengen.

Maar waar moet je op letten bij hosting? Wat zijn hierbij de aandachtspunten? Met welke valkuilen moet je rekening houden bij deze keuze?

Checklist Hosting

Op basis van meer dan 15 jaar praktische ervaring hebben wij een document samengesteld. Dit document geeft concrete handvatten en tips zodat je makkelijker een keuze kunt maken en inzicht krijgt in de aandachtspunten voor Hosting.

Download de checklist hosting

Uw naam:

Uw email:

Innovatie, dat is Theo’s speelveld. Trends herkennen en inspelen op nieuwe ontwikkelingen, daar krijgt hij een kick van. Bij Bizon houdt hij de innovatie-motor op gang. Samen met zijn product managers Ton, Mark en Jaap brengt hij de gewenste functionaliteiten in kaart en weet hij vervolgens altijd een paar klanten te motiveren om de producten als eerste te adopteren. Hij is altijd op zoek naar procesverbetering, binnen en buiten de zaak. Een prettige werkomgeving en de juiste tools voor zijn team vindt hij heel belangrijk.Problemen oplossen is ‘negatieve energie’. Liever werkt hij aan preventie, zorgt hij dat alles werkt, dat alles klopt, zodat problemen zich niet voordoen. Dat zit volgens hem in de genen en werkwijze van Bizon. Net zoals transparant en open communiceren én samenwerken. Hij wil zich vooral richten op ‘leuke dingen’ voor zijn klanten. Het succes (lees waardering) komt dan vanzelf. Theo is trots op zijn super-gedreven team en zijn klanten.
error: Content is protected !!